مستند شهید زال نژاد ساخته می شود:

تکمیل ساختار هنری سینما با تولید فیلم های مدافعان حرم

کم‌کاری ها در عرصه هنری و سینمایی در مورد شهدای مدافع حرم وجود دارد که با دستور رهبری ساختارهای هنری و سینمایی دفاع مقدس شامل مدافعان حرم نیز می‌شود و در این عرصه می‌توان فیلم‌های سینمایی بسیار مناسبی تولید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۹۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر جعفری با حضور در منزل شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد در آمل، اظهار کرد: خداوند پاداش فراوان به شهدایی که از وطن خود به کشوری غریب مهاجرت کرده و با دشمن مبارزه می‌کند، می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این دنیا بسیاری از مسلمان در ظاهر شیعه بودند اما با شیعه ناب ایرانی تفاوت‌های فراوانی دارند، تصریح کرد:  امروز به برکت خون این شهدا، گرایش و انسجام عجیبی در میان آنها و شیعه مورد تعریف ایران شکل گرفت که نتیجه آن در یمن و آفریقا مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در پاسخ به سوال همسر شهید زال نژاد مبنی بر اینکه چرا برای مدافعان حرم کار اصولی هنری صورت نمی گیرد، با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد برای شهدای مدافع حرم ضعف و کم‌کاری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این کم‌کاری ها در عرصه هنری و سینمایی در مورد شهدای مدافع حرم وجود دارد اما با دستوری که رهبری دادند تمام ساختارهای هنری و سینمایی دفاع مقدس شامل مدافعان حرم نیز می‌شود و در این عرصه می‌توان فیلم‌های سینمایی بسیار مناسبی تولید کرد.

وی دغدغه خانواده های شهدای مدافعان حرم در مورد ارائه فداکاری‌های شهدای مدافعان حرم و خانواده های آنان در قالب های هنری را مقدس دانست و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا در این مورد اقدام‌های مطلوبی صورت گیرد.

در پایان این دیدار با تولید مستند حاج مصطفی زال نژاد از سوی رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس موافقت شد تا این مستند در سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس ساخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها