رئیس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان:

کاهش پلکانی قیمت مرغ با عرضه مرغ منجمد/ مرغ کیلویی 7850 تومان

محمد مهدی یوسفخانی آخرین قیمت مرغ را 7850 تومان عنوان کرد و گفت: مشکل کمبود عرضه مرغداری ها با به حد مصرف رسیدن جوجه ریزی هایی که در دی و بهمن ماه انجام شده بود حل شده و این امر موجب اشباع بازار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۳۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمد مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان از روند روبه کاهش قیمت مرغ خبر داد و اظهار کرد: 7950تومان بالاترین قیمت مرغ بود که در روز پنجشنبه با آن مواجه شدیم که بعد از آن با کاهش پلکانی قیمت مرغ روبرو خواهیم شد.


وی آخرین قیمت مرغ را 7850 تومان عنوان کرد و ادامه داد: مشکل کمبود عرضه مرغداری ها با به حد مصرف رسیدن جوجه ریزی هایی که در دی و بهمن ماه انجام شده بود حل شده و این امر موجب اشباع بازار خواهد شد.

 رئیس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان افزود: امور پشتیبانی دام نیز جهت شکستن قیمت ها، ایجاد تعادل در بازار و حمایت از مصرف کننده در توزیع مرغ های منجمد وارد عمل شده است.

یوسفخانی تصریح کرد: در حال حاضر مرغ های منجمد کیلویی 5900تومان در میادین مهم و اصلی شهر از جمله میدان بهمن، قزل قلعه، شانزده متری دوم مجیدیه، شاه عبدالعظیم، نیاواران، آزادی،تهران سر، شمران،یافت آباد و میدان هروی در حال توزیع می باشند.

وی با بیان اینکه مردم بابت مرغ های منجمد اطمینان خاطر داشته باشند که مرغ های داخلی و با کیفیتی هستند، گفت: در زمانی که قیمت مرغ پایین آمده بود امور پشتیبانی دام جهت حمایت از تولید کننده این مرغ ها را با قیمت مناسب خریداری و ذخیره سازی کرده بود.

یوسخانی در ادامه این مطلب افزود: پیش بینی می کنم تا پایان سال بر مبنای تدابیری که اندیشیده شده است قیمت مرغ تا کیلیویی 7500 تا 7300کاهش قیمت یابد.

ارسال نظرات