معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

نصب تندیس های شهری ایام نوروز در زنجان

با نزدیک شدن به ایام نوروز این تندیس های شهری در نقاط مختلف شهر زنجان نصب می شود.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۴۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان آمادگی کامل برای اجرای برنامه های نوروزی را دارد، گفت: برنامه های ویژه شهرداری زنجان برای نوروز 96 اجرایی می شود.

غلامحسین احمدی افزود: در نوروز 96 شهرداری زنجان در همه بخش های کاری فعالیت های خود را توسعه خواهد داد.

وی با بیان اینکه خدمات مورد نیاز برای شهروندان در عیدنوروز فراهم خواهد شد، اظهار داشت: رفت و روب معابر و جداول و نظافت معابر و فضاهای مختلف شهری طی روزهای آینده تسریع خواهد شد.

این مسئول از برنامه شهرداری برای نصب تندیس های جدید در فضاهای مختلف شهری خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز این تندیس های شهری در نقاط مختلف شهر زنجان نصب می شود.

وی به جانمایی سفره های هفت سین در نقاط هدف شهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری زنجان در ایام نوروز نسبت به جانمایی و تجهیز سفره های هفت سین در نقاط مختلف به ویژه در ورودی شهر اقدام می کند.

احمدی از برنامه شهرداری برای پاکسازی عوارضی و ورودی های شهر زنجان خبر داد و گفت: قبل از ایام نوروز شهرداری زنجان نسبت به پاکسازی عوارضی و ورودی شهر در جهات مختلف اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از تجهیز برخی از نقاط مهم و گردشگرپذیر شهر به وای فای اینترنت گفت و تاکید کرد: مطابق سال گذشته نسبت به تجهیز وای فای در نقاط مورد نظر اقدام خواهد شد.

وی از تقویت نورپردازی در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: تلاش می کنیم نسبت به توسعه نورپردازی و تقویت آن در نقاط مختلف و افزایش کیفیت بصری فضاهای شهری اقدام کنیم.

احمدی تاکید کرد: در ایام نوروز نسبت به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی نیز اقدام خواهد شد. ارائه خدمات مناسب در سطح شهر برای شهروندان مورد تاکید قرار دارد.

ارسال نظرات