سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا:

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای تمام جوامع است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا گفت:حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای تمام جوامع است و بشریت باید وی را الگوی عملی خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۶۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد:دختر نبی مکرم اسلام (ص) الگوی یک انسان کامل است و ایشان در مسیر حراست از ولایت و رهبری و جلوگیری از انحراف از خط ولایت به شهادت رسیدند که لازم همه ما اعم از برادران و خواهران خطبه ایشان را یادگرفته و به آن در زندگی عمل کنیم.

وی با اشاره به کیفیت عزاداری ایام فاطمیه (س) گفت:شناخت ابعاد شخصیتی و رفتاری ایشان مهمترین اولویت ایام عزاداری آن حضرت باشد تا با فراگیر شدن الگوی زندگی فاطمی (س) هم گامی در جهت رفع معضلات اجتماعی برداشته شود و هم جامعه در بعد عقلانی و اخلاقی ارتقا یابد.

این کارشناس حوزه دین با بیان اینکه ایام فاطمیه (س) فرصتی برای تبیین ارزش‌های دینی نسل جوان جامعه است، تاکید کرد:باید از ظرفیت ایام فاطمیه (س) برای واکسینه کردن جامعه اسلامی در مقابل تهاجمات غرب استفاده شود و همانگونه که تمام ملت‌ها برای رسیدن به کمال نیاز به الگو دارند، حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای تمام جوامع است.

ارسال نظرات