امام جمعه اصلاندوز:

در مدارس از روحانیون استفاده شود

امام جمعه اصلاندوز از مربیان امور تربیتی خواست از روحانیون در مدارس منطقه استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۶۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامیسرپرست اداره آموزش و پرورش،معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان حوزه پرورشی، معاونین و مربیان پرورشی مدارس با حضور در دفتر امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفت و گو کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این دیدار با تقدیر از حضور فرهنگیان و نیروهای پرورشی این ایام را به فعالان عرصه تعلیم و تربیت به خصوص مربیان امور تربیتی تبریک گفت و بر توجه هر چه بیشتر به نگاه دقیق و موشکافانه بر تعالیم اسلامی و اشاعه فرهنگ غنی و انسان ساز اسلام در بین نوجوانان و جوانان به خصوص دانش آموزان تاکید کرد.
 
حجت الاسلام اسدزاده امور تربیتی را در آموزش و پرورش بسیار مهم دانست و از مربیان امور تربیتی مدارس خواست ضمن استفاده از روحانیون در مدارس، در تربیت دانش آموزان به مسایل قرآن، نماز، احکام شرعی توجه بیشتری داشته باشند.
 
در آغاز این دیدار قدرت مهرآوران سرپرست اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت تربیت اسلامی در کنار دیگر تعالیم علمی و اخلاقی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز با بهره گیری از نیروهای کارآمد و معتقد و متدین و آشنا به تعالیم اسلامی نسبت به ارائه تعالیم مبتنی بر اسلام در سطح مدارس منطقه تلاش می کند.
 
وی با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پرورشی و تقدیر و تشکر از حمایت امام جمعه اصلاندوز در پیشبرد برنامه های این معاونت، ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش کارشناسان حوزه پرورشی، معاونین و مربیان پرورشی مدارس بتوانیم در فرهنگ سازی اسلامی همچون سال های گذشته موفق باشیم.
 
به گزارشارس تبار،نیروهای حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی با حضور در مزار شهدای گرانقدر اصلاندوز ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.
ارسال نظرات