خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

روسای دانشگاه ها، فرماندهان اصلی جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه اسکو در نشست با روسای دانشگاه های این شهرستان با بیان اینکه مسائل فرهنگی دغدغه اصلی رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: روسای دانشگاه ها، فرماندهان اصلی جنگ نرم و دانشجویان نیز افسران آن هستند .
کد خبر: ۸۸۳۱۷۸۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی، افزود: دشمن امروز در قالب جنگ نرم درصدد است تا فضای دو قطبی را در جامعه به وجود آورد وجامعه را به دو دسته ارزشی و غیر ارزشی جلوه دهد که باید همه آحاد مردم از جمله دانشجویان به این توطئه دشمن شناخت پیدا کنند.

وی ادامه داد:جنگ سخت دشمن در منطقه آن ها را به شکست های بزرگی کشانده است و چهره آن ها را در جهان به مخاطره انداخته است و به این علل دیگر وارد جنگ سخت نمی شوند و در مقابل به جنگ نرم رغبت پیدا کرده است چراکه این جنگ بر خلاف جنگ سخت آن ها را متحمل هزینه های کلان و جبران ناپذیر نمی کند .

رشیدی خاطر نشان کرد: بسیج مجموعه ای عظیم و دارای توانایی های مختلف است و باید از این ظرفیت در دانشگاه ها استفاده شود و اتاق های فکر را نیز در دانشگاه ها برای امورات مهمی از جمله اردوهای راهیان نور و بحث های فرهنگی دایر کنیم تا بتوانیم ارتباط و تعاملات خود را با دانشجویان در راستای خدمت به این انقلاب افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها