خبرهای داغ:
در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد

مراسم تجلیل از عوامل ستاد راهیان نور دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج)

در این جلسه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: موضوع این جلسه در واقع مروری بر اقداماتی هست که همه ما در راستای توسعه فرهنگ ایثار و جهاد شهادت است که انجام داده ایم و قرار است که این کار ادامه پیدا کند و فرصت هایی که در اختیار ما هست بتوانیم برنامه ها را برای سالهای بعدی با کیفیت تر دنبال بکنیم
کد خبر: ۸۸۳۲۳۱۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز؛مراسم تجلیل از عوامل راهیان نور دانش آموزی در سالن جلسات فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با حضور فرماندهان نواحی ،معاونین و رده های اقشاری بسیج و سردار شاهوار پور برگزار شد.

سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت:یکی از مسائل بسیار مهم هدف گذاری در راهیان نور است ،راهیان نور یک برنامه فرهنگی و جوشیدن از دفاع مقدس و توسعه تفکر جهادی است.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد:به گفته مقام معظم رهبری دفاع مقدس مانند یک تابلوی زیبایی هست که هر چه به این تابلو نزدیک می شوی ظرافت ها و برجستگی این تابلو را بهتر میبینیم یعنی هر چه به مسائل دفاع مقدس نزدیک میشویم چیزهایی دیگری کشف می شود این نیست که بگوییم تمام شد و رفت زیرا در دوره هشت ساله جنگ یا در مقاطعی که این تحول ایجاد میشود انسان ها همه به فکر و فعالیت، کوشش و تلاش می افتند و اونجاست که یک کار جدیدی در می آید یک تلاش جدید پیدا میشود .

سردار شاهوار در ادامه این مراسم گفت:جنگ را برای نابودی مردمان ملت ما رقم زده بودند و بهانه ای جز این نداشتند دشمن به فکر نابودی ما بود و ما را تسلیم کند و ما در این جنگ با تدابیر و تفکرات بالا و برنامه ریزی شده اوضاع را تغییر میدادیم و برخلاف میل دشمن مسیر عوض میشد و شکست تبدیل به پیروزی میشد و تهدید تبدیل به فرصت میشد و فرصت را از دشمن میگیریم .

وی در پایان افزود:ما باید با تبلیغات فرهنگی و ایده های نو بتوانیم این راه را ادامه دهیم و همواره بتوانیم این حرکت عظیم راهیان نور را در کشور های دیگر نشر بدهیم.

در این جلسه نیز سروان نادر محمد میسایی مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان:ما باید با اجرای برنامه های خوب و اثر گذار این حرکت فرهنگی راهیان نور را توسعه داده و به تعداد شرکت کننده ها در این مراسم افزوده شود.

در پایان این مراسم از فرزند مرحوم جناب سرهنگ ندایعلی(رئیس ستاد راهیان نور سپاه ولی عصر(عج) خوزستان)به نیابت از ایشان مسئولین یادمان ها و عوامل راهیان نور دانش آموزی تقدیر و تشکر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها