مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

پخش مستند «سیمای طبیعت» و «آرپاچای» از شبکه اشراق زنجان

همزمان با هفته منابع طبیعی مستند «سیمای طبیعت» و «آرپاچای» از شبکه اشراق زنجان به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۸۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه «گئجه‌لر» نخستین روز از هفته منابع طبیعی با حضور کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا خواهد شد،گفت: برگزاری مسابقه منابع طبیعی هر روز از برنامه «گئجه‌لر» از 15 تا 21 اسفندماه نیز همزمان با هفته منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد.

بتول پناهی افزود: پخش برنامه برکت با موضوعات آبخیزداری، جنگل و مرتع قبل از آغاز هفته منابع طبیعی می باشد که این برنامه در طول هفته نیز ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در ایام هفته منابع طبیعی تیزر 1504 از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

پناهی با اشاره به پخش برنامه معرفی منابع طبیعی، مرتع و جنگل و آبخیزداری عنوان کرد: پخش مستند «سیمای طبیعت» به مدت 45 دقیقه و پخش مستند «آرپاچای» به مدت 30 دقیقه از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی در شبکه اشرق است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از پخش کلیپ «انسان و طبیعت» و تیزر آبخیزداری نیز یاد کرد و افزود: برنامه زنده حرف حساب با مسؤولان با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رئیس آموزش و ترویج برای ارائه گزارش از روند اجرایی برنامه‌ها قبل از شروع هفته منابع طبیعی برای بهره‌برداران و شهروندان عزیز پخش خواهد شد.

پناهی با اشاره به پخش برنامه‌های آنونس رادیوئی در طول هفته با محوریت منابع طبیعی تصریج کرد: پخش برنامه تولیدی «آوای طبیعت» از 15 تا 21 اسفند با موضوعات اهمیت منابع طبیعی، آبخیزداری، جنگل و مرتع نیز به مناسبت هفته منابع طبیعی در دستور کار صدا و سیمای زنجان قرار دارد.

ارسال نظرات