سخنران مراسم تشییع شهدای گمنام در هرات:

داشتن همت بلند؛ مهمترین ویژگی رزمندگان دفاع مقدس/ تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان

سخنران مراسم تشییع شهدای گمنام در هرات با اشاره به لزوم تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان و مسئولین گفت:با ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم خودباوری و روحیه «ما می‌توانیم» را در جامعه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۶۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام بصیرتی در تشییع شهدای گمنام در هرات با اشاره به خصلت ها و ویژگی های شهدا اظهار داشت: اصلی ترین صفتی که در بین تمام شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مشترک بود همت بالای آنان بود.

سخنران مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: بر طبق روایات متعدد، انسانی که همتش بالا باشد موفق می شود و به تمام خوبی ها و کرامت ها دست پیدا میکند.

بصیرتی افزود: شهیدان باید امروز برای جوانان و نوجوانان الگو و سرمشق باشند و نسل جوان بداند اگر این شهیدان نبودند و در میدان نبرد حاضر نمی‌شدند و جان خود را فدای دفاع از انقلاب نمی‌کردند، به‌طور یقین امروز مملکت در این امنیت و آرامش به سر نمی برد.

این سخنران گفت: هرگاه مسئولین و مردم ما در جبه های مختلف همت بلند داشتند در آن جبهه موفق بودیم و هر جا کوتاه امدند دچار مشکل شدیم و شکست خوردیم.

حجت الاسلام بصیرتی خاطر نشان کرد: راه و اهداف والای شهدای عزیز را فراموش نکنیم زیرا که این انقلاب با خون شهدا بدست آمده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین و ضروری‌ترین برنامه‌هایی است که همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی در جهت تقویت آن باید تلاش کنند.

بصیرتی در پایان با اشاره به لزوم تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان و مسئولین گفت: با ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم خودباوری و روحیه «ما می‌توانیم» را در جامعه ایجاد کنیم.

ارسال نظرات