مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با «بسیج»:

کسانی که می‌گویند "برجام" سایه جنگ را از سر کشور برداشته است "شوخی" می‌کنند

بذرپاش گفت: حتی آن کسی هم که می گوید برجام سایه جنگ را از سرکشور برداشته است خودش هم می داند چه چیزی سایه جنگ را از سر کشور برداشته است منتها قدری شوخی می کند.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۷۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات رییس جمهور مبنی بر ایین که از برجام صحبت کنید و نترسید گفت: نکاتی زیادی در مورد برجام گفته شده اما گوش شنوایی برای شنیدن آنها نیست؛ این که برجام توانسته توقعات و انتظارات مردم را برآورده بکند را باید از مردم پرسید و بهترین قاضی قطعا مردم هستند و تاریخ بهترین قضاوت را در این باره خواهد داشت.

وی با اشاره به اظهارات برخی مسوولین مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشته است، اظهار داشت: سایه جنگ را از روی کشور حضور همیشگی مردم در صحنه برداشته است؛ مجاهدت جوانان، تلاش مدافعان حرم و مجاهدت و ایثار رزمندگان در این سالها باعث شده سایه جنگ از سر کشور برداشته شود نه برجام.

بذرپاش در پایان عنوان کرد: کسانی که می گوید "برجام" سایه جنگ را از سرکشور برداشته است شوخی می کنند وگرنه خود آنها نیز می دانند که چه عواملی سایه جنگ را از سر کشور برداشته است.


ارسال نظرات