خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی:

جشنواره جهادگران علمی؛ رزمایش قدرت علمی بسیج

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در حاشیه برپایی نمایشگاه این جشنواره، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره رزمایش قدرت علمی بسیج است، معرفی توانمندی‌های نخبگان بسیجی و برقراری ارتباط علمی و پژوهشی با مراکز علمی بسیج و صاحبا صنایع را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۶۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

جهانگیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: آذربایجان شرقی با ۱۰ طرح برگزیده، هشت مخترع، پنج نفر از مسئولان مرکز رشد و سه نفر از خانه نخبگان استان در این جشنواره دعوت شده و شرکت کردند.

وی در پاسخ به سطح طرح‌های پذیرفته‌شده در جشنواره و همچنین سطح علمی جشنواره افزود: همه طرح‌های شرکت‌کننده این استان هم در خود استان و هم در مرکز به‌صورت کارشناسی داوری شده بودند و در داوری جشنواره نیز اغلب آن‌ها به‌عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند.

جهانگیری ادامه داد: طرح‌های یادشده با حمایت مالی و کارگاهی سازمان بسیج علمی اجراشده‌اند که از صاحبان آن‌ها قدردانی خواهند شد، همچنین کمک بر تجاری‌سازی این طرح‌ها و ارتباط دادن با مراکز ذینفع حمایت‌های دیگری است که پیگیری خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در ارتباط با استقبال مسئولان ذی‌ربط از جشنواره بیان کرد: به حمدالله به خاطر ویژگی فناوری‌های نو در طرح‌های استان و نیاز محور بودن آن‌ها غرفه استان موردتوجه همه مسئولان بازدیدکننده قرار گرفت، به‌طوری‌که معاون علمی رئیس‌جمهور، دبیر شورای امنیت ملی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان سازمان بسیج و فرماندهان سپاه استانی در غرفه استان آذربایجان شرقی حضور یافته و با صاحبان طرح‌ها صحبت کرده و پس از استماع توضیحات آن‌ها را مورد تمجید قراردادند.

جهانگیری در رابطه باکیفیت و تعداد طرح‌های شرکت‌کننده استان نسبت به دیگر استان‌ها اظهار داشت: در سایه زحمات نخبگان بسیجی طرح‌های استان ما هم از نظر تعداد و هم کیفیت، جزو بیشترین و بهترین طرح‌ها نسبت به دیگراستان‌ها بود.

جهانگیری اضافه کرد: خانه نخبگان آذربایجان شرقی به خاطر فعالیت‌های برجسته دو سال متوالی به‌عنوان خانه نخبگان برتر کشور انتخاب‌شده است بنابراین به‌منظور انتقال تجربیات و نمایش فعالیت‌ها و توانمندی‌ها، خانه نخبگان استان نیز در نمایشگاه حضور موفقی داشت.

مسئول سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: بدون اغراق و بر اساس ارزیابی‌های مختلف سازمان بسیج علمی استان در عرصه‌های حمایت از اختراعات برجسته، خانه نخبگان، مراکز رشد، مراکزحمایت و مدیریت دانش در رتبه نخست کشور قرار دارد و به لطف فعالیت مخلصانه اساتید، پژوهشگران و نخبگان بسیجی، پیشرو حرکت علمی بسیج در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها