خبرهای داغ:

6600 نفر از بانوان در ادارات آذربایجان غربی شاغل هستند

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 6 هزار و 600 نفر از بانوان استان در ادارات مشغول به کار و از این تعداد بیش از 60 درصد عضو بسیج کارمندان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۲۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربیٰ، سرهنگ پاسدار محمد هاشمی در نشست کارگروه بانوان و خانواده بسیج کارمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: بانوان کارمند در ادارات به عنوان بانوانی نمونه و الگو در سطح اجتماع باید مطرح بوده و در حفظ ارزشهای اسلامی کوشا باشند.

وی حفظ ارزش های اسلامی و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی را ضروری عنوان کرد و گفت: شهدای بسیاری برای حفاظت از این ارزش ها و آرمان ها جانفشانی کرده اند و پاسداشت این ارزش ها به منزله پاسداشت خون شهداست.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اضافه کرد: حفظ و ترویج فرهنگ عفاف حجاب طبق بررسی های انجام شده ابتدا باید توسط خود فرد و خانواده ها شکل عملی به خود بگیرد و بعد از آن است که می توان در جامعه به فرهنگ سازی پرداخت.

کارگروه بانوان و خانواده آذربایجان غربی با حضور بانوان شاغل در ادارات مختلف استان به صورت فصلی برگزار و مشکلات اجتماعی و برخی مسائل مربوط به بانوان و خانواده ها در این کارگروه بررسی و راه حل های نهایی برای ارائه به مدیران دستگاه ها و طرح در شورای عالی بسیج استان جمع بندی می شود.

بسیج کارمندان سپاه شهدا استان آذربایجان غربی دارای افزون بر 30 هزار بسیجی در 203 پایگاه مقاومت در استان است و به زودی 28 پایگاه به تعداد آنها افزوده می شود.

مهمترین و محوری ترین ماموریت و رسالت بسیج در ادارات حرکت در راستای تحقق منویات رهبری در بحث تحقق جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات