با ورود فرزندان فاطمه(س)؛

میناب سرشار از شمیم عطر فاطمی شد

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با برگزاری آیین تشییع پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام، حال هوای میناب متفاوت تر از همیشه شد و شمیم شهادت این نقطه از کشور را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۷۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،امروز چهارشنبه مردم شهرستان میناب میزبان مهمانانی گرانقدر از بهشت برین هستند که منت نهاده و چند روزی را رخ بر ما نمایان کردند و مردم قدرشناس نیز با پای دل و چشمان اشکبار و از روی عشق و ارادت به استقبال این مهمانان عزیز آمدند.

این ۴ میهمان شهید هر چند همچون مادر مظلوم شان غریب، گمنام و بی نام نشان هستند اما آمدند تا چون آشنایی دیرین در آغوش مردم جای بگیرند.

امروز چهره مغموم و چشمان گریان جوانان و نوجوانانی که هیچ درک مستقیمی از جنگ نداشتند و حتی برخی از آنها بعد از جنگ پای به این دنیا گذاشته اند، در تشییع پیکر شهدای گمنام تماشایی بود.

پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد از جای جای شهرستان میناب آمده بودند تا به شهدا ثابت کنند با گذشت سال های سال همچنان بر میثاق و عهدی که با آنها بسته اند وفادارند و انقلاب، امام و رهبری را تنها نگذاشته اند.
آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ابتدای میدان دفاع مقدس تا مسجد امام خمینی(ره)  برگزار شد.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ تن از این شهدای گمنام روز پنجشنبه در بخش سندرک روستای کشپیری(والی شهر) برگزار می شود.
همچنین قرار است پیکر ۲ پیکر مطهر این شهدا به شهرستان بشاگرد منتقل شود.

گفتنی است آیین شبی با شهدا نیز در یادواره شهدای دانش آموز درشهرستان میناب برگزار می شود.

شهرستان میناب بیش از ۲۵۰ شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ز


ارسال نظرات