خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهداء؛

14 اسفندماه جاری؛ اعزام اولین کاروان راهیان نور آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از شنبه 14 اسفندماه جاری اولین کاروان راهیان نور استان آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسنعلی چراغی گفت: امسال طی برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود حدود 12 هزار نفر از استان آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

وی تصریح کرد: از این تعداد حدود 1 هزار نفر در قالب کاروان دانشجویی و بقیه در قالب کاروان های اقشار عمومی عازم این سفر معنوی می شوند.

مسول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: این اعزام ها با 170 دستگاه اتوبوس و با رویکرد هر اتوبوس یک کاروان صورت می گیرد.

وی گفت: البته پیش بینی می شود که تعدادی نیز همچون سال های گذشته با خودروی شخصی و به صورت خودجوش در این حرکت معنوی شرکت کنند.

چراغی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور استان آذربایجان غربی از روز شنبه 14 اسفندماه جاری آغاز و تا 14 فروردین ماه 96 ادامه دارد افزود: مدت این سفر 5 روز به طول می انجامد و زائران از مناطق عملیاتی و زیارتی فتح المبین، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه، هور، شلمچه، القمه و اروند رود دیدن می کنند.

وی با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور خاطرنشان کرد: در این سفر زائران از روایت های راویان و سخنان روحانیون همراه کاروان ها بهره مند شده و از فوق برنامه های فرهنگی از جمله بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی ستارگان زمینی استفاده خواهند کرد.

مسول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی عزت و اقتدار امروز ایران را مرهون رشادت ها و دلاوری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اگر امروز کشورمان ایران در اوج سربلندی است همه به پاس ثمره خون شهدا می باشد.

ارسال نظرات