آیت الله ناصری در گردهمایی ائمه جمعه استان:

پیاده کردن مطالبات رهبری در جامعه/ خودباوری لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت تبیین درست مبانی اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: خودباوری لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۷۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد اظهار داشت: پیاده کردن مطالبات رهبری در انقلاب یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود و اگر قرار است جبهه مردمی در کشور ایجاد شود، باید به دنبال عمل به مطالبات ایشان باشند.

وی افزود: اگر این جبهه مردمی هیچ کار دیگری نکند و تنها در راستای پیاده کردن مطالبات رهبری قدم بردارد، از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خیلی از مدیران و مسئولان هنوز مسئله اقتصاد مقاومتی را نفهمیده‌اند، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب، بحث تحقق اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه در جامعه به آن توجه درستی صورت نگرفته است.

ناصری با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی، گفت: مگر می‌شود در ایران موبایل یا هواپیما تولید نکنیم، پیشرفت‌های ما نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به این سطح علمی برسیم ولی متاسفانه بهای لازم به آن داده نمی‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی را خودباوری دانست و گفت: افراد بسیاری هستند که بیان می‌کنند توانایی تولید موتور هواپیما در داخل کشور را دارند و به آنها بهای لازم داده نمی‌شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در صورتی که بازاریابی محصولات انجام شود و جنس از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد قطعا بازارهای جهانی طالب اجناس ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: در گذشته کارخانه‌های کاشی ما مشکلات زیادی داشت ولی الان با بازاریابی که انجام شد مشکل اکثر کارخانه‌های کاشی استان یزد رفع شد و تولیداتشان را فروختند.

وی تصریح کرد: یکی از معانی اقتصاد مقاومتی این است که خودمان را توانمند کنیم و توانمند هم باشیم، گفت: دومین موضوع این است که ارائه کنیم و در برابر حوادث و مشکلات مختلفی که به وجود می‌آید مقاوم کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه های‌علمیه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید برای مردم و مسئولان به درستی تبیین شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در بخش‌های مختلف به صورت کامل و دقیق تبیین کردند و ما هم باید در راستای همین مسائل اقدام کنیم.
ارسال نظرات