فرمانده انتظامي استان زنجان:

انهدام باند يك ميليارد و 500 ميليوني وارد كنندگان طلاي قاچاق در زنجان

يك باند وارد كنندگان طلاي قاچاق به كشور توسط نیروی انتظامي استان زنجان شناسايي و متلاشي شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۸۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي و متلاشي شدن يك باند وارد كنندگان طلاي قاچاق به كشور خبر داد و گفت: از اعضاي اين باند بيش از يك كيلو طلاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال كشف شد.

سرهنگ علي آزادي افزود: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا از ابتداي سال جاري در سطح استان در دستور كار پليس قرار دارد .

اظهار داشت: در اين راستا ، ماموران انتظامي شهرستان ايجرود با انجام اقدامات فني پليسي و با همكاري خوب مردمي از فعاليت يك باند وارد كنندگان طلاي قاچاق به كشور مطلع شدند .

وي خاطر نشان كرد :ماموران پس از اين اطلاع ، خودرو متهمان را كه يك دستگاه سواري پژو 206 بود در محدوده شهر زرين آباد شهرستان ايجرود شناسايي و متوقف كردند .

سرهنگ آزادي تاكيد كرد : پس از متوقف كردن خودرو ، ماموران در بازرسي از آن تعداد 8 قطعه شمش طلاي کوچک و34 عدد النگوي قاچاق به وزن بيش از يك كيلو گرم كشف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح كرد : برابر بررسي هاي صورت گرفته و اعلام اداره استاندارد و علامت، طلاهاي كشف شده ، خارجي و قاچاق بوده كه به نام يك شركت داخلي ضرب شده اند.

سرهنگ آزادي با اعلام اينكه ارزش طلاهاي كشف شده بيش از يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است گفت : در اين ارتباط دو متهم دستگير كه اقدامات قانوني صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس به طور قاطع با قاچاقچيان و سود جويان برابر قانون برخورد مي كند توصيه كرد: مردم از خريد و فروش كالاي قاچاق خوداري كنند.

ارسال نظرات