رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

هفتمین صندوق حمایت ازاستعدادها به زودی درزنجان تاسیس می شود

به همت اتاق بازرگانی زنجان و دانشگاه علوم پزشکی مجوز تاسیس هفتمین صندوق حمایت از ایده ها و استعدادهای خاص اخذ شد .
کد خبر: ۸۸۳۳۲۱۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در چهاردهمین گردهمایی سراسری مدیران حوزه تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان در جهاد دانشگاهی زنجان ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : به همت اتاق بازرگانی زنجان و دانشگاه علوم پزشکی مجوز تاسیس صندوق غیرانتفاعی و پژوهشی در زنجان به منظور حمایت از ایده ها و استعدادهای خاص دریافت شد.

غلامحسین جمیلی با اشاره به اینکه به زودی شاهد افتتاح این صندوق در زنجان خواهیم بود، افزود: این صندوق می تواند منشا حمایت از پژوهشگران و تجاری سازی ابداعات به سمت تولید ثروت باشد.

جمیلی در ادامه اظهار داشت: چهار رویداد مختلف به همت چهار دستگاه استان بصورت همزمان اجرا می شود که امید می رود این رخداد به الگویی تبدیل شود تا دیگر نهادهها نیز با استفاده از ظرفیت های خود زمینه برگزاری چنین رویدادهایی را فراهم نمایند

دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشورنیز دراین مراسم با اشاره به اینکه وفاق ملی لازمه پیشرفت کشور است، گفت: جهت برطرف ساختن بسیاری از مشکلات جامعه کنونی باید تحریم ها برداشته شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه سعی میکنیم توانمندی های شاخص در تمام واحدهای جهاد دانشگاه براساس نیازها توسعه پیدا کند، افزود: جهاد دانشگاهی با شناسایی نیازهای کشور و تامین منابع برای رسیدن به این مهم تلاش می کند.

طیبی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد درآمدها از تجاری سازی تامین می شود، گفت: بر اینکه در پروژه های تکرار پذیر کشور خود صاحب دانش و فن آوری شویم، بایستی خریدهای خارجی تجمیع شود.

ارسال نظرات