معاون رئیس جمهور خبر داد:

سه بزرگ‌راه به سختی درحال فعالیت و انجام کار است

حداقل در سه مدخل استان مازندران سه بزرگ‌راه به سختی درحال فعالیت و انجام کار است.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۹۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، محمدباقر نوبخت در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح ورودی غربی نکا، مازندران را یک کارگاه بزرگ توصیف و اظهار کرد: حداقل در سه مدخل این استان سه بزرگ‌راه به سختی درحال فعالیت و انجام کار است.

وی افزود: به زودی بزرگراه مسیر فیروزکوه، سوادکوه و قائم‌شهر، هراز و در قسمت کندوان که در حال انجام است در ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند تا در کنار مردم این منطقه و شاید بیش از آن‌ها، مهمانان آنان یعنی مردم ایران نیز از آن بهره‌مند شوند.

معاون رئیس‌جمهور کار بیشتر در راستای عمران و آبادانی را لازمه دستیابی به نتایج بهتر دانست و ضمن قدردانی از استاندر مازندران به علت قوی کردن روح کار و فعالیت در استان، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی‌های لازم به همراه نماینده شرق مازندران، موضوعات مختلف ازجمله وضعیت باغداران و پروژه‌های عمرانی را با همه محدودیت‌های اعتباری به انجام برسانیم.

این مسؤول در پایان با اشاره به نتایج سفر رئیس‌جمهور به مازندران، اضافه کرد: در این سفر نزدیک به یک یک‌هزار میلیارد تومان پروژه تأیید و تصویب شد که تاکنون برای بیش از 80 درصد آن ابلاغ و تخصیص صورت گرفته، بیش از 70 درصد پرداخت شده و باقی هم ظرف ماه‌های آینده کامل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها