سلسله گزارش «بسیج» از بی ثباتی بازار عرضه مرغ گوشتی -5

مسیحا: سازمان میادین نقشی در قیمت‌های مختلف مرغ در سطح شهر ندارد

مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار گفت: اگر در سطح شهر اختلاف قیمتی در عرضه مرغ وجود دارد به سازمان میادین یا میدان بهمن هیچ ارتباطی ندارد بلکه سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۱۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، گوشت مرغ از جمله مواد غذایی رایج در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی است که همواره مردم برای تهیه آن با قیمت های مختلفی روبرو می‌شوند. این بی ثباتی بازار عرضه مرغ علاوه بر نارضایتی مردم به تولید کنندگان آن نیز آسیب هایی را رسانده و علاوه بر اینها زمینه ای مناسب برای جولان دادن گران فروشان در بازار آشفته تولید و توزیع مرغ را نیز فراهم آورده است.
 
چندی پیش مهدی یوسف خانی مدیرعامل اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگویی با خبرگزاری بسیج، با ذکر دلایلی، مقصر اصلی نابسامانی بازار عرضه مرغ را میدان بهمن تهران خوانده بود.
 
محمد مهدیار مسیحا مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به ادعای مدیرعامل اتحادیه پرنده و ماهی، اظهار داشت: میدان بهمن تهران به عنوان بزرگترین سامانه توضیع پروتئین کشور در حال فعالیت است؛ افرادی که در این میدان مستقر شده اند و فعالیت می کنند همگی از بخش خصوصی بوده و با نرخ نامه ای که ما ارائه می دهیم مجاز به توضیع محصولات هستند.

وی با بیان اینکه این نرخ مصوب از سوی سازمان میادین میوه و تره بار به میدان بهمن و تمامی میادین سطح شهر اعلام می شود، تصریح کرد: اگر در سطح شهر اختلاف قیمتی در عرضه مرغ وجود دارد به سازمان میادین یا میدان بهمن هیچ ارتباطی ندارد بلکه سازمان تعزیرات حکومتی و یا دیگر دستگاه های ناظر باید در این زمینه پاسخگو باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار افزود: ما این اطمینان را می دهیم که قیمت ها از سوی سازمان میادین ثابت و مشخص هستند و در خصوص مرغ ما 9 الی 10 درصد قیمت را پایین تر از قیمت برای عرضه عمده تعیین کرده ایم.

ارسال نظرات