امام جمعه الیگودرز :

برخورد نا مناسب نمایندگان مجلس با حقوق های نجومی

امام جمعه الیگودرز گفت:اکثر نمایندگان مجلس با اقدامشان در خصوص حقوق های نجومی منکر انجام دادند.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۰۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام  ارزنده امروز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به سخنان رییس جمهور در سه سال گذشته گفت : همه انسانها باید در رفتار و سخن گفتن خود مراقبت ایجاد نمایند و  افراد سیاسی بیش از دیگران لازم است به این موضوع توجه نمایند.
 
وی افزود :رییس جمهور در پاسخ به لزوم توجه به نهی از منکر و امر به معروف عنوان داشت ما مسئول بهشت و جهنم مردم نیستیم که این رد صریح دستورات قرآن می باشد.
 
امام جمعه الیگودرز اظهارداشت: روزی دیگر رفع تمام مشکلات کشور را در گرو توکل به کدخدا می دانند و بجای خدا به کدخدا توکل می نمایند.
 
ارزنده گفت: اما امروز چه  شده است که جناب رییس جمهور یاد خدا افتاده است و در سفر به اهواز برای بررسی مشکلات زیست محیطی عنوان می دارد خشکسالی و گرد و خاک و وضعیت موجود نتیجه انجام منکرات و عذاب الهی می باشد .
 
وی افزود : عذاب الهی در نتیجه عملکرد شماست که بجای خدا به کدخدا توکل نمودید و این منکر خودتان را به گردن مردم مظلوم خوزستان که با مصائب بسیاری زندگی می کنند نیاندازید .
 
امام جمعه الیگودرز با اشاره به مشکلات مردم اقتصادی مردم  گفت : متاسفانه  از تهران به کرج که قرار است ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شود یک میلیارد و  520 میلیون تومان هزینه داشته که انسان خجالت می کشد در جامعه اسلامی اینگونه ریخت و پاش می شود و کسانیکه در کلماتشان خودشان را به امیر المومنین وصل می کنند اینگونه هزینه  سفر یک روزه  می نمایند.
 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی حقوقهای نجومی گفت: حقوقی که تا پیش از تصویب در مجلس ۲۰ میلیون تومان بود توسط مجلس به ۲۴ میلیون تومان قانونی افزایش یافت‌.
 
وی با اشاره به اینکه این چه برخوردی بود که با حقوق های نجومی شد  افزود : اکثر نمایندگان مجلس با این اقدامشان منکر انجام دادند.
 
خطیب نماز جمعه الیگودرز ادامه داد: انسان خجالت می کشد وقتی نماینده ای عنوان می کند مردم اگر گرفتار هستند کلیه فروشی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان صورت می گیرد مردم  بروند کلیه خود را بفروشند که باید گفت ننگ بر این نماینده مجلس با سخنانی که ابراز می دارد و یا مشاور رییس جمهور بجای رسیدگی به وضعیت فقیران پیشنهاد عقیم شدن آنها را می دهد.
 
وی افزود : این نظام اگر امروز پا برجاست بخاطر خلوص مردم و توکل به خدا و رهبری مقام معظم رهبری است و بی شک تداوم دارد تا  بدست صاحب اصلیش برسد .
 
امام جمعه الیگودرزبا اشاره به هفته درختکاری  اظهار داشت : مردم در کاشت درخت و نگهداری آنها توجه نمایند و منابع طبیعی هم در وارد نمودن و  توزیع درخت اقلیم را در نظر بگیرد.
ارسال نظرات