رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

نقش موثر صندوق غیرانتفایی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص در تولید ثروت

صندوق غیرانتفاعی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص می‌تواند در تجاری‌سازی و تولید ثروت بسیار موثر واقع شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۴۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان در افتتاحیه جشنواره رویش سبلان گفت: صندوق غیرانتفایی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص به همت و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان و دانشگاه علوم پزشکی زنجان کسب شده است.

غلامحسین جمیلی اظهار کرد: بهره‌وری از جمله شاخصه‌های بخش خصوصی است.

وی از کسب مجوز تاسیس هفتمین صندوق غیرانتفاعی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص در زنجان خبر داد و افزود: این مجوز و مرکز به همت و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان و دانشگاه علوم پزشکی زنجان کسب شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: صندوق غیرانتفاعی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص می‌تواند منشاء بسیار خوبی برای حمایت از مخترعان باشد.

جمیلی ادامه داد: صندوق غیرانتفاعی حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خاص می‌تواند در تجاری‌سازی و تولید ثروت بسیار موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چهار رخداد و نمایشگاه بزرگ به صورت همزمان کار بسیار ارزشمندی است،خاطرنشان کرد: این امر اگر تبدیل به الگو شود بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان تاکید کرد: اگر نگاه‌ها در راستای هم‌افزایی و برگزاری چنین رخدادهایی به صورت همزمان باشد، به یقین موثر واقع خواهد شد.

ارسال نظرات