به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س):

حضور بسیجیان ناحیه روح الله یزد در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)

به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ پایوران ناحیه روح الله یزد در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۹۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ این مراسم در دفتر آیت الله مدرسی امام جمعه حومه شرقی یزد برگزار شده بود حجت الاسلام طالبیانسخنران این مراسم ،ضمن بیان فضائل و کمالات حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز به یاد غربت و مظلومیت فاطمه(س)در این محل تجمع کرده ایم تا این مصیبت رابه فرزندان ایشان تسلیت بگوییم.
وی با تاکید براینکه هیچ نعمتی در این دنیا بالاتراز محبت فاطمه و فرزندانش نیست افزود: هیچ زبانی قادر به شکر این نعمت خداوندی نخواهد بود.
امام جمعه اشکذر با بیان اینکه حضرت فاطمه(س)غریبانه به شهادت رسید و در دل شب درکنار یاران پدرش مخفیانه به خاک سپرده شد اظهار کرد:فاطمه محور خانه تطهیر است وخدا تنها خواسته پلیدی را از اهل این خانه تطهیر کندکه محور اهل این خانه فاطمه است.
وی با توجه به اینکه عظمت فاطمه بالا است تصریح کرد:اگر انسان به فاطمه توسل و توجه کند یکپارچه به همه اولیا خدا توسل وتوجه کرده است چرا که فاطمه محورخانه وحی ،توحید و آیه تطهیراست و حضرت مهدی موعود(عج)می فرمایند اخرین تیر هدایت خدا که در چله کمان قرار خواهد گرفت مادرم فاطمه(س) است.
حجت الاسلام طالبیان با تاکید بر نقش ولایت مداری دختر نبی اکرم(س) خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار درحین اینکه عزای بزرگی چون وفات پدرش داشت لحظه ای از حمایت و همراهی علی(ع)کوتاهی نکرد .
وی در ادامه با توجه به نزدیکی دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در کشور یاد آور شد: مردم در انتخابات یک چیز را مدنظر داشته و در اولویت قراردهند و آن اینکه به کسی رای دهند که همراه تر و نزدیک تر با نظرات ولی فقیه زمان باشد.


ارسال نظرات