امام جمعه سرعین:

لغو جشنواره زمستانی سرعین اقدام خوبی بود

امام جمعه سرعین گفت: لغو جشنواره زمستانی شهرستان سرعین که مصادف با روزهای پایانی ایام فاطمیه بود اقدام پسنیده ای از طرف مسؤولان شهرستان بود.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۲۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،حجت‌الاسلام محمود اصغری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرعین با اشاره به سوگواری‌های شایسته اهالی شهرستان سرعین برای سالروز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س)، پخش نذری‌های این ایام را بسیار ارزنده دانسته و برای پوشش مناسب این اعمال شایسته از شبکه سبلان نیز قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: لغو جشنواره زمستانی سرعین که مصادف با روزهای پایانی ایام فاطمیه (13 اسفند) بود اقدام پسندیده ای از طرف مسؤولان شهرستان بود.

امام جمعه سرعین در ادامه خطبه این هفته وظیفه کمیته امداد را خدمت‌رسانی به قشر مستضعف جامعه دانست و اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته کارهای خوبی در این راستا انجام شده و حتی شاهد حمایت‌های این سازمان بوده‌ایم که موجب شده عضو کمیته امداد خود به عنوان یک کارآفرین برتر در سطح کشور اقدام کند.

اصغری با اشاره به فضای سبز به عنوان یک نیاز انسانی و اهمیت آن بر زندگی و حتی نشاط اجتماعی افزود: در روز منابع طبیعی که هفته آینده به آن می‌رسیم، هر شهروند حتی یک درخت را در روبه‌روی مغازه خود بکارد، شاهد یک شهر زیبا و هوایی خوب هم برای خودمان و هم شهروندانمان می‌شویم.

ارسال نظرات