امام جمعه خلخال ؛

آمار های کاغذی برای مردم ملاک نیست

امام جمعه خلخال گفت: آمار های کاغذی برای مردم ملاک نیست.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۳۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری گفت: آمار های خوبی در جامعه به خوبی و زیبایی از سوی مسئولین کشوری ارائه می شود و آمارهای کاغذی برای مردم ملاک نیست.

رشتبری با اشاره به وضعیت معیشت مردم گفت: در حالی که برخی از افراد جامعه برای حقوق روز خود محتاج هستند و هنوز در ایام عید برای فرزندان خود حتی چیزی نتوانسته اند تهیه کنند آن وقت با سیلی روز خود را سرخ نگه داشته اند و این باید معیاری باشدتا مسئولین به مشکلات حقیقی مردم رسیدگی نمایند.

امام جمعه خلخال بر لزوم تسریع در حل مشکلات تاکید وگفت: با توجه به اینکه تنها راهکار نجات اقتصاد کشور از سر گیری اقتصاد مقاومتی در کشور است گفت: مردم جامعه ما با غیرت ملی با حمایت از تولیدات داخلی و خرید از بازار های داخلی و تولیدات ملی با تحریم اقتصادی دشمن مقابله نمایند.

وی با تقدیر از امدادگران و راهداران و تلاش کارکنان شهرداری و نیروی انتظامی در بارش های اخیر و خدمت رسانی به مردم خلخال تقدیر کرد.

امام جمعه خلخال به سخنان افسر آمریکایی در خصوص برخی از تهدیدات اشاره وگفت: تصمیمات نادرستی از سوی این افسر آمریکایی به نام اسکات مدل بیان شده که بیشتر این گفته ها همه بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران و زیر فشار گذاشتن ایران است که نمونه از این تهدیدات و گفته های این افسر ، تقویت اصلاح طلبان تندرو، راکدسازی فعالیت سپاه پاسداران در آبادانی مناطق مختلف، ایجاد مشکلات اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه ، نارضا نشان دادن مردم از نظام ، تاکید بر استمرار فعالیت گسترده سیا در ایران است که باید در مقابل این دسیسه دشمن با وحدت و با بصیرت عمل و ازدستاورد های نظام حفاظت کرد.

ارسال نظرات