امام جمعه بیله سوار:

کانون های مساجد جوانان را به حضور در مساجد تشویق کنند

امام جمعه بیله سوار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج، روحانیت و هیت امنای مساجد، جوانان را به حضور در مساجد ترغیب و تشویق کنند.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۴۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان،حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت پرداخت صدقه تاکید کرد و گفت: لازم است دولت به افرادی که در آستانه سال نو نمی توانند نیاز خانواده خود را تامین کنند، کمک کند.
وی با بیان اینکه کمک به فقرا موجب ازدیاد مال و غنی شدن انسان می شود افزود: صدقه موجب می شود شر نازل شده از آسمانها نیز دفع شود.
حجت الاسلام قیاسی با تبریک سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسئولان خواست نسبت به شناسایی فقرا و مساکین اقدام و رسیدگی کنند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف محرومیت زدایی توسط حضرت امام بنا شده است اظهار داشت: در مناسبت های پیش رو همچون جشن نیکوکاری رسیدگی به محرومان در دستور کار قرار گیرد.
امام جمعه بیله سوار همچنین به روز درختکاری و لزوم کاشت درخت توسط مردم نیز اشاره کرد و عنوان کرد: مسئولان شهرستانی و استانی باید تلاش کنند نام بیله سوار در سطح کشور، در باب تخریب منابع طبیعی شناخته نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: این کانون با همکاری بسیج، روحانیت و هیت امنای مساجد، جوانان را به حضور در مساجد ترغیب و تشویق کنند.
امام جمعه بیله سوار در ادامه به تمجید از اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط سازمان هلال احمر پرداخت و اظهار کرد: این سازمان با ارسال کمک و بسته های غذایی در حال امدادرسانی به فقرا و مستمندان هستند.
حجت الاسلام قیاسی در انتها گریزی هم به برخی حاشیه سازی ها در باب برجام زد و گفت: برجام با نقض عهد طرف مقابل تمام شده است و باید به جای امیدوار بودن به آن به پتانسیل های داخلی روی آورد.
وی گفت: اگر برجام را به نانوایی ها هم ببریم حتی یک بربری هم نمی دهند.
امام جمعه بیله سوار در پایان از دولت خواست: به فکر کارگرانی باشند که توان تهیه ملزومات حداقلی شب عید را ندارند و با ارائه عیدی پایان سالشان را با شادی تمام کنند.

ارسال نظرات