خبرهای داغ:
معاون دادگستری آذربایجان شرقی:

برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در تبریز

معاون فرهنگی دادگستری استان آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیری با بیان این مطلب اظهار داشت: مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه و خانواده آن ها در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ موضوعی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 200نفر از قاریان و حافظان دادگستری ها و سازمان های تابعه قوه قضائیه سراسر کشور 18 و 19 اسفند ماه سال جاری در هتل لاله (کایا) تبریز برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری این دوره از مسابقات بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر مسابقات قرآن تاکید کرد و از انجام تمهیدات لازم جهت این امر خبر داد و افزود: از دهم بهمن سال جاری، کمیته های استقبال و تشریفات، تبلیغات و اطلاع رسانی، فنی و اجرایی پشتیبانی و امنیتی تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

برگزاری نمایشگاه قرآن و کتابت نیز همزمان با این دوره از مسابقات در محل هتل لاله تبریز برای بهره مندی عموم و شرکت کنندگان از اقدامات جنبی این مسابقات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار