نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رسالت اصلی دولت رسیدگی به مشکلات مردم است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رسالت اصلی و نخست دولتمردان رسیدگی به مشکلات مردم و حل و فصل آنها است
کد خبر: ۸۸۳۴۰۷۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
مولوی نذیر احمدسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ضمن ابراز همدردی با مردم خوزستان و مناطق سیلزده کشور از مسؤولان خواستند که برای علاج این مشکل چاره اندیشی قطعی کنند، گفت: سخنان رهبر انقلاب کاملا به جا و هماهنگ با مقتضیات است که این توصیه ها و تأکیدات، مسؤولان را نسبت به حوادث غیرمتقربه وا می دارد که رسالت خود را بیشتر و بهتر از هر زمانی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان کشوری و دولتی نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم وظیفه دارند که تمام مأموریت‌های خود را در حوزه های مختلف انجام دهند.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: مسؤولان آگاه باشند که رسالت اصلی و نخست آنها رسیدگی به مشکلات مردم و حل و فصل آنها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم از مسؤولان انتظار دارند که مشکلاتشان را حل کنند نه اینکه مشکلات را بر گردن گذشتگان بیندازند، تصریح کرد: مسؤولان نباید کارهای ناشایست و عملکرد ضعیف خود را به گردن دیگران بیندازند؛ هر مسؤولی باید به دنبال عملکردهای خود باشد.

این مسؤول اظهارداشت: متأسفانه برخی از مسؤولان به جای اینکه در پی حل مشکلات کلی افراد جامعه باشند و مسائل مرتب با کل مملکت را تدبیرکنند به دنبال روشی برای جذب آرا و فکر مردم به سمت خود هستند.

مولوی سلامی گفت: دلیل عدم موفقیت در انجام وظایف محوله دوری از احساس مسؤولیت است که اگر افراد به درستی در راستای اجرای کارهای خود احساس مسؤولیت کنند و کار خود را بی طرف انجام دهند در کارشان خللی ایجاد نخواهد شد
ارسال نظرات