مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

فروش اجناس بنجل و قاچاق در نمایشگاه بهاره اردبیل ممنوع است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: فروش اجناس بنجل و قاچاق در نمایشگاه بهاره ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۶۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حسین نجف زاده در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: نمایشگاه بهاره در هفته سوم اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل و همچنین در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه بهاره با هدف توزیع کالاهای اساسی به قیمت مناسب و از سویی ایجاد زمینه فروش کالا به تولیدکنندگان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد: ۱۰ غرفه به فروش کالاهای اساسی اختصاص یافته و قیمت تمامی کالاها نیز تعیین شده است.

نجف زاده ادامه داد: در نمایشگاه بهاره برنج وارداتی به قیمت سه هزار و ۸۰۰ تومان در هر کیلو، شکر به قیمت دو هزار و ۸۰۰ تومان در هر کیلو و مرغ منجمد به قیمت پنج هزار و ۸۰۰ تومان در اردبیل و پنج هزار و ۹۰۰ تومان در شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.

وی علت تفاوت قیمت گوشت مرغ در مرکز استان و شهرستان را به دلیل هزینه حمل‌ونقل دانست و افزود: علاوه بر این گوشت گوساله منجمد نیز به قیمت ۲۴ هزار تومان در هر کیلو به فروش می‌رسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد: فروش آجیل و پسته نیز با دعوت از چند فروشنده معتبر با قیمت مناسب انجام می‌شود.

نجف زاده به استقرار شعبه رسیدگی به تخلفات احتمالی غرفه داران اشاره کرد و گفت: این شعبه در اوج ساعات فعالیت نمایشگاه یعنی از پنج تا هشت عصر دایر می‌شود.

ارسال نظرات