در جشن نیکوکاری

نیازمندی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد اردبیل اطلاع‌رسانی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در طول جشن نیکوکاری نیازمندی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۸۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرنگار مهر،حسین دشتی در حاشیه برنامه ریزی جشن نیکوکاری در اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته نیکوکاری از ۱۴ لغایت ۲۱ اسفندماه کمک‌های مردمی برای شب عید نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: در این مدت ۱۷۰ هزار پاکت نیکوکاری در هزار و ۴۰۰ مدرسه توزیع خواهد شد و به همراه پاکت‌های این جشن پیام‌های فرهنگی نیز به خانواده‌ها ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: در عین حال امسال در نظر داریم نیازمندی خانواده‌های نیازمند را اطلاع‌رسانی کنیم تا شهروندان متناسب با وسع و توان خود در تأمین آن مشارکت کنند.

دشتی با یادآوری جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان کمک دانش‌آموزان در سال گذشته اضافه کرد: رقمی از کمک‌های جمع‌آوری شده مدارس به کمیته امداد ارجاع نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: برای فرهنگ‌سازی کمک به نیازمندان لازم است آموزش‌ها از مدارس و از کتاب‌های درسی آغاز شود.

وی افزود: در مقابل هدایای جمع‌آوری شده به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده هر مدرسه اعطا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: در حال حاضر از ۲۲۵ هزار دانش‌آموز استان، ۴۰۹ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گفته دشتی در ۱۸ اسفندماه پایگاه‌های نیکوکاری در مدارس استان فعال می‌شوند و در ۱۹ اسفندماه نیز در میدان‌های شهر پایگاه‌ها دایر خواهد بود.

وی با اشاره به فعال شدن پایگاه‌ها نیکوکاری مصلی ها در روز ۲۰ اسفندماه اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی خیرین در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد.

دشتی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به مراتب کیفی‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، خواستار مشارکت شهروندان در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند شد.

ارسال نظرات