مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

فعالیت امداد هوایی در تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعالیت امداد هوایی برای اولین بار به صورت استثنایی در تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل خبر داد .
کد خبر: ۸۸۳۴۲۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران از فعالیت امداد هوایی برای اولین بار به صورت استثنایی در تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از 25 اسفند سال 1395 لغایت 16 فروردین سال 1396 با 20 پایگاه ثابت و سیار در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه 120 امدادگر به همراه نیروهای پشتیبانی به صورت شبانه‌روزی در مدت زمان یاد شده انجام وظیفه خواهند کرد، افزود: در این مدت 20 دستگاه آمبولانس و 20 خودروی ست نجات و دستگاهی در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

غیبی با بیان اینکه در حوزه جوانان ایستگاه‌های سلامت با طرح بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این طرح مخاطبان را آموزش خواهیم داد تا نقش فرهنگی را در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به خوبی ایفا نمایند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه دو دوره بازآموزی برای 220 نفر امدادگر برگزار شده است، افزود: آزمون این دوره‌ها به صورت تئوری و عملیاتی برگزار شد تا امدادگران با ابزارهای روز سازگارتر شوند و به نحو علمی انجام وظیفه نمایند.

ارسال نظرات