مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

شهدای گمنام به گیلان عزت دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای گمنام امروز سبب عزت و افتخار ملت اسلامی ایران شده اند گفت: ما مدیون شهدایم، شهدای گمنام به استان عزت داده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۹۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در مراسم سومین روز شهدای گمنام مسکن مهر رشت که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد با اشاره به جایگاه بالای شهدا اظهار کرد: خداوند بالاترین مقام را که عندالله است در وصف شهدا بیان می دارد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و در میان ما زندگی می کنند اما ما درکشان را نداریم گفت: کسی که رنگ خدا بگیرد هرگز نمی میرد و شهدا اینگونه اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اضافه کرد: شهدای گمنام ما نیز به مانند بزرگ بانوی اسلام که قبر مطهرش گمنام و نامعلوم است در جمع مردم ایران حضوری بی‌نام و نشان پیدا کردند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدای گمنام امروز سبب عزت و افتخار ملت اسلامی ایران شده اند گفت: ما مدیون شهدایم، شهدای گمنام به استان عزت داده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز پدران و مادران شهدا چشم انتظار فرزندانشان برای بازگشت هستند گفت: مادر واقعی شهدای گمنام، حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد:شهدا هرگز بی نام نشان نبوده اند و گمنامی مدال افتخار، عزت و قهرمانی ملت ایران است.

حجت الاسلام تسخیری شهدای گمنام را یادآوران حماسه و رشادت دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام و منزلت شهدا در کشور، آینده انقلاب اسلامی را تضمین و مانع اجرای نقشه های شوم استکبار می شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و اسرا صبر و انتظار زیادی را کشیدند گفت: ما نمی‌توانیم شهدا و خانواده‌های آن‌ها را درک کنیم و لحظه‌ای جای آن‌ها باشیم.

ارسال نظرات