در قالب طرح مهر درخشان؛

اعزام بیش از 45 زائر از شهرستان خاتم به مشهد مقدس +تصاویر

به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام شب گذشته بیش از 45 زائر امام رضا علیه السلام شب گذشته در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان خاتم عازم زیارت مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۳۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده حوزه امام علی علیه السلام با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی، گفت: برنامه این طرح بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظیم شده است تا امسال حجم زیادی از زوار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مشرف شوند.

محمد دهقان هراتی افزود: هماهنگی لازم انجام‌ شده است و زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم بروند.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط ، داشتن حداقل سن ۴۰ سال است، یادآور شد: دو شرط محدودیت سنی و زیارت اولی، برای بیماران خاص در این طرح برداشته شده و این افراد می‌توانند به اتفاق یک همراه در کاروان های مهر درخشان رضوی ثبت نام کنند

فرمانده حوزه امام علی علیه السلام، هماهنگی بین ارگان‌ها را این‌گونه توضیح داد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک زائرین را متقبل می‌شود و این زائران در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع) هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین می باشد.


ارسال نظرات