در همایش بزرگداشت روز ملی آب

شركت شهركهای صنعتی استان دستگاه برتر انتخاب شد

در دومين همايش بزرگداشت روز ملی آب كه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و نمايندگان دستگاه های دولتی برگزار شد ، با اهداي تنديس و لوح همايش از شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري به عنوان دستگاه برتر تقدير شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان با اعلام اين خبر ، گفت : اين همايش با پيام رييس مجلس شوراي اسلامي و به همت مركز ملي مطالعات راهبردي كشاورزي و آب اتاق ايران برگزار شد.

عليرضا شفيع زاده افزود : مدیریت بحران آب، اتخاذ تدابير کارآمد مبتنی بر تعامل همگانی، جلب سرمایه‌های اجتماعی در راستاي مقاصد تعادل بخشی، تمرکز بر ارتقاي بهره‌وری و اولویت خاص بر حفظ محیط‌زیست از اهداف اصلي اين همايش بود كه نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در ایران (FAO) ، کرسی یونسکو در بازیافت آب ، شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست در اجراي آن مشاركت داشتند.

وی اظهار داشت :  مديريت تکنولوژی‌های مدرن در سیستم‌های بازچرخانی آب يكي از شاخص هاي مورد ارزيابي در عملكرد دستگاه هاي دولتي و نهادها بود كه در اين بخش  با اهداي تنديس و لوح همايش ، از  شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري به عنوان دستگاه برتر دولتي تقدير به عمل آمد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري ضمن تشريح شاخص هاي مورد بررسي در اين همايش ،  تصريح كرد : ايجاد شبكه ي جمع آوري و تصفيه خانه ي فاضلاب ، استحصال آب با بهره گيري از فن آوري روز و استفاده از پساب تصفيه خانه ي فاضلاب در بخش صنعت و  فضاي سبز در شهرك هاي صنعتي برخوردار استان چهارمحال و بختياري از جمله عناوين مورد ارزيابي اين شركت در همايش مذكور بود.

شفيع زاده ابراز اميدواري كرد كه سطح تعامل بخش صنعت با نهادها و تشكل هاي زيست محيطي به منظور نيل به توسعه ي پايدار  بيش از پيش مداومت يابد.

گفتني است كه در حال حاضر 19 شهرك و ناحيه ي صنعتي با كليه ي امكانات زيرساختي در سطح استان چهارمحال و بختياري آماده ي واگذاري زمين به منظور سرمايه گذاري در بخش صنعت مي باشند.

ارسال نظرات