رئیس بنیاد شهید شهرستان ری مطرح کرد:

ضرورت ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری با اشاره به ظرفیت بالای این منطقه، بر ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین نصرالله، با اشاره به وجود 3000 پرونده در بنیاد شهید شهرستان ری، خاطرنشان کرد: این شهرستان با یکصد شهید مدافع حرم دومین شهرستان کشور در بحث شهدای مدافع حرم است.

نصرالله با بیان اینکه شهرری از لحاظ تعداد شهدا و جانبازان و ایثارگران با شهرستان های قزوین، چهارمحال و بختیاری و ایلام برابری می کند، تاکید کرد: شهرری با 7300 جانباز، به لحاظ ایثارگری در رده استانی است اما خدمات در حد شهرستانی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در شهرستان ری مطرح شده است، افزود:     این شهر قطب مذهبی استان بشمار می رود و حضرت آقا ری را قبله تهران نامیده اند. این شهرستان  قریب 3000 شهید تقدیم انقلاب کرده است که با توجه به حجم بالای آثار باقی مانده شهدا، موزه محقر موجود در ساختمان اداره بنیاد شهید شهرستان پاسخگوی نمایش همه آثار به جا مانده از شهدا نیست و ما مجبوریم در نوبت های مختلف آثار شهدا را برای بازدید عموم علاقه مندان به نمایش بگذاریم که ضرورت دارد باغ موزه ای برای نمایش آثار بسیار زیاد شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در این شهرستان احداث شود.

ارسال نظرات