خبرهای داغ:
مسئول گردشگری راهیان نور:

خوزستان آماده استقبال ازکاروان های راهیان نور

با توجه به سفر های راهیان نور در ایام عید نوروز هماهنگی های اسکان و پذیرایی بیش از 120هزار نفر در این سفر ها توسط سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز:محمد میسایی مسئول گردشگری راهیان نور سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با توجه به اینکه سال گذشته بیش از 5میلیون زائر  از مناطق عملیاتی دیدن کردند گفت: هم زمان باز 20اسفند روز ملی راهیان نور،برنامه های گوناگوی ائم از برگزاری همایش دانشجویان استان در یادمان شلمچه و 23اسفند آغاز برنامه درخت کاری با حضور رییس سازمان بسیج پیش بینی شده است و کلیه یادمان ها آماده استقبال از زائرین هستند.

وی تصریح کرد:طبق روال سالهای گذشته که استقبال زیادی از سوی مردم برای سفر های راهیان نور داشتیم امسال نیز با توجه به برنامه ریزی که شده  امکانات و خدمات رفاهی را مهیا کرده ایم که انشالله سفر معنوی بسیار خوبی را داشته باشند.

مسئول گردشگری راهیان نور سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت:برای اسکان زائران راهیان نور علاوه بر اردوگاه ها و زائر سرا های سپاه هماهنگی هایی را با آموزش و پرورش و ادارات و دانشگاه های استان انجام شده است و پیش بینی می شود امسال استقبال چشمگیر تری نسبت به  سال گذشته داشته باشیم.

در ادامه چعب مسئول زیارتگاه هویزه گفت:زیارتگاه شهدای هویزه از تاریخ 95/07/15 با حضور کاروانهای راهیان نور دانش آموزی کار خود را شروع کردند که به غیر از روایت گویی برای دانش آموزان از نمایشگاه کتاب مستقر در این زیارتگاه استفاذه می کنند و نیز در بحث رفاهی ما روزانه تعداد 2000 نفر خدمات رسانی میکنیم.

وی در ادامه افزود:ما طبق آمار سال گذشته روزانه 15 تا 30 هزار نفر زائر داریم که تا پایان این سفر ها بیش از 800 هزار نفر زائر را ما خدمات رسانی میکنیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها