مدیر کل بانوان و خانواده استاندار مازندران:

بازارچه دائمی مازندران، در حمات از زنان کارآفرین است

یکی از اقدامات در راستای حمایت از زنان کارآفرین فراهم و تسهیل کسب و کار برای آنان است که پیگیری بازارچه‌های دائمی در مازندران از برنامه‌های مصوب امور بانوان استانداری است.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۳۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران اظهار کرد: افتتاح این بازار در زمینه حمایت از زنان کارآفرین بوده است.

مریم جمشیدی با بیان اینکه زنان کارآفرین در استان مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: یکی از اقدامات در راستای حمایت از زنان کارآفرین فراهم و تسهیل کسب و کار برای آنان است که پیگیری بازارچه‌های دائمی در مازندران از برنامه‌های مصوب امور بانوان استانداری است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های دائمی در شهرستان‌های مختلف پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: بازار امام رضا(ع) در ساری یکی از مراکز پرفروش بوده که برای کسب‌وکار برخی از زنان کارآفرین در شهرستان ساری درنظر گرفته شده است. 

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با اعلام اینکه در این بازارچه 16 باب مغازه برای فروش محصولات تولید شده توسط زنان کارآفرین شهرستان ساری مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیان کرد: در این 16 مغازه فروش محصولات صنایع دستی انجام می‌گیرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه این مغازه‌ها برای یک سال اول رایگان در اختیار زنان کارآفرین قرار گرفته است، یادآور شد: بناست تا این بازارچه را تا 30 مغازه گسترش دهیم.

جمشیدی با بیان اینکه بازارچه زنان کارآفرین در بابلسر و تنکابن هم افتتاح شد، تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های دائمی در استان ادامه دارد تا در شهرستان‌های مختلف استان شرایط فروش برای محصولات و اقلام زنان تولیدکننده و کارآفرین انجام شود.

 بازارچه دائمی در قالب 16 مغازه در بازار امام رضا(ع) برای زنان کارآفرین شهرستان ساری که در زمینه صنایع‌دستی فعالیت دارند با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران، مهدی گلچوب مدیر هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و دیگر مسؤولان استانداری و صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

فارس/
ارسال نظرات
پر بیننده ها