مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر:

گسترش فرهنگ بسیجی و هویت جمعی خبرنگاران هدف بسیج رسانه است

حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی و ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین خبرنگاران و تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی در بدنه جامعه رسانه‌ای کشور از جمله مأموریت‌ها و اهداف کلان سازمان بسیج رسانه است.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدعلی جلالی در مراسم تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه این شهرستان با اشاره به جایگاه مهم خبرنگاران در جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران باید آنچه حق و حقیقت است و سبب روشنگری جامعه و رشد و توسعه آن می‌شود را انعکاس مطلوب دهند.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با بیان اینکه در فضای مجازی بسیاری از مباحث ممکن است فضای جامعه را متشنج کند، افزود: اگر منطق و عقلانیت در کارها باشد آن موقع انتظار می‌رود امور به خوبی حل شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه ما ایرانیت را قبول داریم اما نباید در این موضوع هضم شد، گفت: اسلام، ایرانیت را تکمیل کرده است.

جلالی تأکید کرد: نباید در کار رسانه‌ای، یک شخص یا یک جریان را بُت کنیم بلکه باید به گونه‌ای عمل کنیم تا پاکی خبری ما نمایان باشد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج نگاه فراجناحی دارد و مسلماً فعالیت‌های بسیج رسانه نیز حول همین نگاه خواهد بود، اظهار کرد: سیاست‌گذاری، طرح‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر جذب، سازماندهی، هدایت آموزشی و تشکیل حلقه‌های صالحین، حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی و ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین خبرنگاران و تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی در بدنه جامعه رسانه‌ای کشور را از جمله مأموریت‌ها و اهداف کلان سازمان بسیج رسانه است.

 

مسؤول جدید بسیج رسانه نوشهر نیز در این جلسه گفت: هدف بسیج رسانه ایجاد هم‌دلی و هم‌زبانی بین رسانه‌ها و تقویت خبرنگاران انقلابی با هر نوع گرایش، تفکر و سلیقه در راستای صیانت از دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه‌ و مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حسن خزائی‌پول انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرد و افزود: آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی و مشارکت دادن مردم به حضور پرشور و با بصیرت در عرصه انتخابات باید در اولویت اقدامات رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی باشد و قطعاً استکبار جهانی با کمک ایادی و رسانه‌های هم‌سو داخلی و خارجی به دنبال تنش‌آفرینی و دلسرد کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نباید خود را برای جریان و جناح خاصی هزینه کنند، تأکید کرد: منافع ملی بر منافع جناحی و حزبی و طایفه‌ای ارجحیت و برتری دارد.

مسؤول جدید بسیج رسانه نوشهر با بیان اینکه تحولات زیرساختی حوزه رسانه نوشهر باید جدی گرفته شود، افزود: ظرفیت رسانه‌ای نوشهر بسیار بالا است و یکی از شهرهای کلیدی و فعال در عرصه رسانه و خبر به‌شمار می‌رود.

خزائی‌پول با اشاره به اینکه ساختار منسجم و نوین متناسب با رویکردها و افق روشن بسیج رسانه نوشهر مورد توجه و تأکید ما است، بیان کرد: بحث ساماندهی خبرنگاران فعال و همیشه در میدان خبر و رسانه از موضوعات بسیار مهمی است که باید از آن به عنوان مبحث زیرساختی نام برد و با عملی کردن ساماندهی خبرنگاران، نخستین گام در پیشبرد اهداف بلند مدت برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌هایی که همواره قشر زحمت‌کش و پرتلاش رسانه و خبر را آزار می‌دهد، معیشت و امنیت شغلی همراه با آینده‌ای روشن خبرنگاران است، تصریح کرد: زیبنده جایگاه خطیر و حساس اصحاب خبر و رسانه نیست که نگران معیشت و امنیت شغلی خودشان باشند.

مسؤول جدید بسیج رسانه نوشهر گفت: با به‌کارگیری ظرفیت‌ خبرنگاران نوشهری در سایه تضارب آرا و همراهی مسؤولان خدوم و دلسوز شهرستان، می‌توان موانع و دغدغه‌ها را یکی پس از دیگری برای همیشه از پیش پای خبرنگاران برداشت و فصل نوینی را رقم زد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات «مهدی قاسمی» مسؤول سابق بسیج رسانه نوشهر با اهدا لوح و هدیه تجلیل و «حسن خزائی‌پول» به عنوان مسؤول جدید بسیج رسانه نوشهر منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها