فرهاد عظیما در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان برای ساخت "نبرد خلیج فارس" حمایتی نکردند

کارگردان انیمیشن "نبرد خلیج فارس" گفت: ما چهار سال و نیم زحمت و رنج و سختی طاقت فرسا را بدون حمایت پشت سر گذاشتیم به لطف خدا با چنگ و دندان این اثر را ساختیم ولی آینده این انیمیشن مبهم است.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۸۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
مسئولان برای ساخت
فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن "نبرد خلیج فارس" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: موضوع انیمیشن در مورد دفاع ایران در مقابل حملات آمریکا به ایران است.

وی ادامه داد: نبرد در خلیج فارس صورت می گیرد و به شکست نیروهای امریکایی ختم می شود یک شکست خورد کننده و خفت بار برای نیروهای آمریکایی است. ساخت این انیمیشن چهار سال و نیم به طول انجامید. در مورد اکران این انیمیشن باید گفت که شرکت پخش کننده اصرار داشتند که در مشهد صورت بگیرد و بعد در نقاط دیگر کشور اکران شود.

کارگردان انیمیشن "نبرد خلیج فارس" تصریح کرد: با توجه به اینکه نزدیک ایام عید نوروز می شویم امیدوارم برای اکران مشکلی نداشته باشیم در حال حاضر انیمیشن های دیگری هم در حال اکران است ولی رفتار بهتری با آنها می شود.

عظیما اظهار داشت: این انیمیشن در خارج بسیار بازتاب داشته و مخصوصا ناحیه قدرت و عزت و شکوه و جبروت نظامی ایران را نشان می دهد. به طوری که خبرگزاری آمریکایی و دیگر رسانه ها از هالیوود تا بالیوود تا اسوشیتد پرس و شبکه سی ان ان ترک و عرب و روزنامه واشنگتن تایمز و خیلی از خبرگزاری های دیگر این خبر را منتشر کردند که ایران شانسی را برای نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس نگذاشته یا تیتر زدند که ایران با تحقیر و خفت آمریکا را شکست می دهد.

وی افزود: ولی سایت های خودمان در مورد انعکاس خبر این انیمیشن خیلی خوب عمل نکردند این کار الان جهانی شده و ما همکاری ویژه ای را از سوی رسانه های داخلی حس نمی کنیم. با توجه به اینکه نزدیک ایام عید می شویم این انیمیشن الان باید در کل کشور اکران شود ولی ما مشکل در این زمینه داریم. ما چهار سال و نیم زحمت و رنج و سختی طاقت فرسا را بدون حمایت پشت سر گذاشتیم به لطف خدا با چنگ و دندان این اثر را ساختیم ولی آینده این انیمیشن مبهم است.

ارسال نظرات