معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفتگو با «بسیج»:

گسترش فرهنگ ایثار و معرفی شهدا به عنوان الگوهای ماندگار از اهداف مهم راهیان نور است

سید ضیاهاشمی گفت: از اهداف اردوهای راهیان می توان به تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی،معرفی شهداء به عنوان الگوهای ماندگار، گسترش فرهنگ ایثار و جهاد از خود گذشتگی میان دانشجویان، و افزایش معرفتی دانشجویان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۹۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

 سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اردوهای راهیان نور نوروزی و تاثیرات این اردوها بر قشر جوان و نوجوان که از این اردوها شرکت می کنند، گفت: اردوهای راهیان نور از جمله برنامه های بسیار مهم و تاثیر گذار فرهنگی ما است و البته برگزار کنندگان در این حوزه می توانند نقش مهمی در این امر ایفا کنند.

وی افزود: نفس حضور زوار این اردوها در یک برنامه جمعی فرصت ها را برای گفتگو و تبادل نظر ایجاد می کند و با نماد ها دفاع مقدس و رشادت شهدا و جانبازان و ایثار گران در همان محیطی که انها سالها پیش از این کشور دفاع کردند، اشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تاکید کرد: ما از دست اندر کاران این امر همیشه خواهش کردیم اجازه ندهند مسایل حاشیه ای وارد این اردوها شود و این برنامه ها اثرگذار تر و با معنویات بیشتری همراه باشد.

هاشمی عنوان کرد: از اهداف اردوهای راهیان می توان به تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی،معرفی شهداء به عنوان الگوهای ماندگار، گسترش فرهنگ ایثار و جهاد از خود گذشتگی میان دانشجویان، و افزایش معرفتی دانشجویان اشاره کرد.

ارسال نظرات