با شرکت بسیجیان فرهنگی شهرستان کامیاران

دوره آموزش ضمن خدمت آشنایی با سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برگزار شد

دوره آموزش ضمن خدمت آشنایی با سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با شرکت بیش از 180 نفر از بسیجیان فرهنگی شهرستان کامیاران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۰۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، دوره آموزش ضمن خدمت آشنایی با سند تحول بنیادین در کانون شهید مطهری آموزش و پرورش کامیاران با شرکت بیش از 180 نفر از برادران و خواهران بسیجی فرهنگی برگزار شد.

 

در افتتاحیه این دوره ، برادر مسلم رضائی مدیر کانون بسیج فرهنگیان کامیاران در این دوره ، اظهار داشت: کانون بسیج فرهنگیان کامیاران به منظور آشنا سازی نخبگان و فرهیختگان آموزش و پرورش با مطالبات سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و پیگیری و اجرایی نمودن آن توسط این قشر فرهیخته ، بر اساس منویات حضرت امام خمینی «ره» و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته» و در راستای کمک به اجرایی شدن کامل سند تحول بنیادین ، در کشور اقدام به برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت آشنایی با سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش برای شما عزیزان نموده است.

 

سپس در ادامه این دوره یک روزه ، مدرس دوره طیب سالاروندیان رییس اداره آموزش متوسطه دوره اول اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اجرای کامل سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را از مطالبات موکد مقام معظم رهبری دانسته و به بیان طرح درس در نظر گرفته شده برای این دوره پرداخت.

 
ارسال نظرات