فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بیمارستان صحرایی یادآور صحنه‌های بی‌بدیل جنگ است

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروزه باید برای مردم صحنه‌های دوران جنگ بازگو شود که نمونه و مستند آن برپایی بیمارستان صحرایی است تا در برابر دیدگان مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز سردار اکبر فتوحی در مراسم افتتاحيه چهارمین بيمارستان صحرايی بسيج جامعه پزشكی شاهدیه یزد ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این بیمارستان صحرایی، گفت: این بیمارستان صحرایی توانسته است با تلاش و پشت‌کار دست‌اندرکاران بسیج جامعه پزشکی رتبه خوبی را در کشور کسب کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی اخلاص بود، اظهار داشت: در مقابله با استکبار جهانی با ترکیب عنصرهای اخلاص و دشمن‌شناسی بود که توانستیم موفق بوده وریشه دشمن را خشکانده کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان در دوران دفاع مقدس خالق صحنه‌های بی بدیل بودند، افزود: امروزه باید برای مردم این صحنه‌ها بازگو شود که نمونه و مستند آن برپایی بیمارستان صحرایی است تا در برابر دیدگان مردم قرار گیرد و یادآور دوران جنگ باشد.

سردار فتوحی با تأکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف دشمن اذعان کرد: پیش بینی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه نیازمند آموزش و آمادگی می باشد و برپایی بیمارستان صحرایی، آزمونی برای آمادگی در مقابل بلایای طبیعی وبحران‌ها است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: با برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اقداماتی از این مورد است که می‌توان خسارت و هزینه‌های ناشی از بلایا و حوادث را به حداقل رساند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی بسيج جامعه پزشكی شاهدیه یزد فعال است برای اینکه دست اندرکاران این بیمارستان خود را در قاب و قالب دشمن تصور کرده‌ و توانسته‌اند چنین بیمارستانی را با انگیزه‌ای سرشار برپا کنند.

ارسال نظرات