نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» بیان کرد

نقش موثر بسیج در رفع کارشکنی‎های دشمنان

زارع زاده گفت: بسیج فضای مانور دادن را از دشمنان این نظام می‎گیرد و سم زدایی می‎کند و اجازه کارشکنی به دشمنان نمی‎دهد، لذا دشمنان بسیج را مانعی برای این اهداف خود می‎بینند و درصدد رفع این مانع هستند.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۳۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه بسیج همیشه مورد تهاجم لفظی و عملی دشمنان قرار داشته است، به علل این تهاجمات اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نابود کردن ارزش‎های ماست، چرا که می‎تواند در فضای آلوده رشد کند و فضای مانور خود را باز کند؛ ازآنجایی که بسیج فضای مانور دادن را از دشمنان این نظام می‎گیرد و سم زدایی می‎کند و اجازه کارشکنی به دشمنان نمی‎دهد، بسیج را مانعی برای اهداف خود می‎بینند.

زارع زاده در ادامه این مطلب بیان داشت: با توجه به اینکه دشمنان می‎خواهند میدان مانور همیشه برایشان باز بماند تا هرکاری خواستند صورت دهند، از مانع بودن بسیج در قبال اهداف‎شان بی زار هستند.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: بسیج طبق بیان مقام معظم رهبری نه تنها خاری در چشم دشمنان است، بلکه بسان زهری است که هلاک‎کننده دشمنان است و به کوری چشم دشمنان، بسیج هر روز مقتدرتر در فضای جامعه حاضر خواهد شد و رخ خواهد نمود و این تلاش مذبوحانه دشمنان بسیج و نظام نیز قطعا راه به جایی نخواهد برد.
ارسال نظرات