قیمت پرتقال تنظیم بازار کاهش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت پرتقال جنوب در میادین میوه و تره بار شهر تهران از هر کیلوگرم ۴۲۰۰ تومان به ۳۸۰۰ تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اشرف منصوری با اشاره به اینکه توزیع پرتقال از هفتم اسفند به منظور مدیریت قیمت این میوه در میادین میوه و تره بار شهر تهران آغاز شد، افزود: به منظور تأمین رفاه شهرندان پرتقال جنوب رقم والنسیا با قیمت هر کیلو ۳۸۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال باکیفیت مناسب نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۹۰۰ تومان در هیجده میدان اصلی و ۵۴ میدان و غرفه میادین تره و بار عرضه می شود.
وی گفت: میوه ذخیره سازی شده کیفیت بسیار بالایی دارد و با یک سوم قیمت بازار عرضه می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: میوه موجود در سردخانه های استان دو برابر سال گذشته است و محدودیت و کمبودی برای عرضه میوه نداریم.
منصوری افزود: شهروندان تهرانی تا بیستم اسفند، می توانند پرتقال مورد نیاز را به صورت دست چین و با قیمت مناسب از میادین خریداری کنند.
وی گفت: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار چنانچه شرایط بازار ایجاب کند، قیمت پرتقال باز هم کاهش می یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: هنوز پرتقال و سیب شب عید توزیع نشده است و در روزهای آینده درباره قیمت و نحوه توزیع آن تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.
منصوری گفت: پرتقال تامسون شمال که وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار میوه شب عید خریداری کرده است، کیفیت خوبی دارد و با قیمت مناسب و بیشتر از نیاز استان عرضه می شود.
وی افزود: ذخیره میوه موجود در سردخانه ها دو برابر سال گذشته است و تاکنون ۲۰۰ تن پرتقال عرضه شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: در صورت درخواست اصناف و برگزار کنندگان نمایشگاه های بهاره برای عرضه و تأمین میوه در این مکان ها نیز آمادگی کامل وجود دارد.
منصوری گفت: محدودیتی در عرضه گوشت مرغ منجمد نداریم و مرغ در میادین، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارکنان با قیمت هر کیلوگرم ۵۹۰۰ تومان عرضه می شود.
وی افزود: ۹ هزار تن گوشت مرغ در سردخانه های تهران ذخیره سازی شده است و کمبودی نداریم.


ارسال نظرات