اجرای ۱۷۶ طرح اشتغال زایی برای مددجویان چرامی

امسال 176طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد ریال برای مددجویان شهرستان چرام اجرا شده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۵۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
یک واحد مسکن مددجویی و یک طرح اشتغال مددجویی به اجرای ۱۷۶ طرح اشتغال زایی برای مددجویان چرامیمناسبت هفته احسان و نیکوکاری با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهرستان چرام به بهره داری رسید.

 حجت الاسلام سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده کمیته امداد، گفت: خدمات این نهاد بسیار اثربخش و امیدوارکننده است و تلاش می کنیم که با همراهی این نهاد یاری گر نیازمندان باشیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام نیز در این مراسم با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق اجرای طرح های اشتغالزا یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است گفت: امسال ۱۷۶ طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان اجرا شده است.

علی حسن مظاهری با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل های مناطق و استعداد مددجویان اجرا می‌شود افزود: این طرح‌ها بیشتر در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل فنی و خدماتی است.

وی تأمین مسکن مددجویان را یکی دیگر از مهم ترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: امسال ۳۵ واحد مسکن مددجویی با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مددجویان این نهاد در شهرستان چرام به بهره برداری رسید.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: امسال بیش از ۱۱هزار و ۲۴۰ مورد خدمات با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان ارائه شده است.

ارسال نظرات