هم اندیشی فرماندهان و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات، بر روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف بویژه بسیج، تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر رضایی، در نشست تعامل و هم اندیشی فرماندهان، رابطان نمایندگی و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از روشنفکری هراس دارند، خاطر نشان کرد: آنها خوشحال می شوند که ما کسی را معرفی کنیم و به دنبال این هستند که به بسیج، انگ و تهمت بزنند، در عین حال از بصیرت افزایی وحشت دارند. لذا، فرماندهان، رابطان نمایندگی و مسئولان حوزه های مقاومت بسیج در آستانه انتخابات، باید اتفاقات و رویداد های مختلف را رصد کنند و تلاش کنند که پاکی و طهارت بسیج حفظ شود.

این نشست، با حضور سرهنگ علی طلوعی، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر رضایی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام والمسلمین عزیز حجتی‌نیا مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، فرماندهان و بسیجیان حوزه ها خواهر و برادر برگزار شد؛ در پایان این مراسم از فرماندهان، رابطان نمایندگی و مسئولان برتر حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات