حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده:

مدل قدرتی ملت ایران در برابرپیروزی با دشمن قرآن بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت :شهدا با شهادت خود دشمن را بارویکزد قرآنی که رویکردجهادی وشهادت طلبی است زمین گیر کرده اند
کد خبر: ۸۸۳۵۹۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلمان در سومین یادواره شهدا زن استان که با حضور جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور، خانواده معظم شهدا زن سیستان وبلوچستان ،بسیجیان در سالن چند منظوره شهرداری منطقه ۲شهرستان زاهدان برگزارشد گفت:خانواده معظم شهدا با صبر وشکیبایی ومقاومت یزرگترین حماسه های تاریخ را ترسیم کرده وخواهند کرد.
وی افزود:شهادت عمل به وظیفه، دین مداری ، مدل قدرتی جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به این مطلب که سپاه درسال جاری برنامه های بسیاری را به اجرا رسانده است بیان کرد:برگزاری یادواره شهدا زن استان یکی از این برنامه هایی ست که در راستای حفظ ارزشها وآرمامهای انقلاب اسلامی در استان برگزارشده  است.
وی تصریح کرد:خانواده شهداچشم وچراغ والگوهای رفتاری مناسب برای ملت قهرمان ایران هستند که پیشروندگی وپیشرفت جامعه وحکومت اسلامی را محقق می کنند.
طهرانی زاده اظهار داشت:در قرآن کریم قصه هایی است که راه ورسم زندگی صحیح را می آموزد وبانوان امروزه باید زندگی خود را براساس این قصه های قرآنی ترسیم کنند.
این مسئول بیان کرد:بانوان با درست کاری ودر راستای عینیت بخشی برای بهره مندی ازالگوهای  الهی ومعنوی که در قرآن آمده که در رصد الگوهای قرانی عفاف حجاب  اسطوره دینداری ولایتمداری است از الگوهایی چون حضرت زهرا(س)،خدیجه،مریم وآسیه استفاده کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت:ما افراد انقلابی هسنیم ‌ودر انقلابی بودن باید افکاری چون دینداری ولایتمداری استکبارستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهیم وانقلابیون باید به سمت عدالت رویه گام بردارند.
وی تصریح کرد:مدل قرآنی ماامروز درجهاد، نماز، روزه، مسجد وشهادت است که شهدا ما با شهادت خود دشمن را بارویکزد قرآنی که رویکردجهادی وشهادت طلبی است زمین گیر کرده اند.
وی در پایان اذعان داشت: شهدا ورزمندگان اسلام با مدل قدرتی قرآن دشمن را در دوران هشت سال دفاع مقدس از پا در آوردند
ارسال نظرات