شهروندان باید گام های بلندی در حفاظت و سالم سازی محیط زندگی بردارند

جانشین سپاه شهرستان میناب گفت: شهروندان باید گام های بلندی در حفاظت و سالم سازی محیط زندگی بردارند.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۶۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مراسم روز درختکاری باحضور جانشین سپاه شهرستان میناب، معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس منابع طبیعی و مسئولین دیگر ادارات و عموم مردم در میناب برگزار شد.

جانشین سپاه شهرستان میناب در حاشیه برگزای این مراسم کفت: با درایت مسئولان و متولیان امر و شهروندان گام های بلندی در حفاظت و سالم سازی محیط زندگی برداشته و با سالم سازی محیط نقش کوچکی در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت روحی و روانی شهروندان داشته باشیم.

سرگرد فاطمی بیان داشت: مسئولین در این مراسم با این هدف که درختی به نام یک شهید در زمین بکارند و هدیه ای به هم نوعان خود دهند، در این آیین شرکت کردند.

حبیب الله حاتمی، رئیس اداره منابع طبیعی میناب با اشاره به اینکه 15 اسفندماه روز درختکاری است، عنوان کرد: ما از مردم دعوت می کنیم که برای درختکاری در این روز با منابع طبیعی همکاری کنند و از آنجا که درختکاری جزو اولویت‌ برنامه‌های ما در این روز است،هماهنگی‌هایی را با برخی از نهادها، مراکز خدماتی و تشکل‌های مردمی برای کاشت درخت داشته‌ایم.

حبیب الله حاتمی تصریح کرد: همه تشکل‌ها باید در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه و مشارکت مردم در کاشت نهال قدم بردارند. در پایان مراسم باحضور مسئولین تعدادی نهال درخت در میدان وقف کاشته شد.
ارسال نظرات