مسؤل درمانگاه انجمن خیریه مهرانه استان زنجان:

امروزه هیچ بیماری به دلیل مشکل مالی از درمان باز نمی‎ماند

امروزه هیچ بیماری به دلیل مشکل مالی از درمان باز نمی‎ماند و در حال حاضر پنج هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه استان زنجان قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۳۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل درمانگاه انجمن خیریه مهرانه استان زنجان در بازدید معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: در مجموع سه برنامه استراتژیک برای این انجمن نوشته شده است.

جواد گرانمایه با بیان اینکه در ابتدا کمکها و حمایت‌های انجمن خیریه مهرانه استان زنجان از بیماران سرطانی از پنج هزار تومان آغاز شده بود، بیان کرد: امروز حمایتهای این انجمن به جایی رسیده است که حدودا تا صد درصد هزینههای درمانی بیماران را می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه امروزه هیچ بیماری به دلیل مشکل مالی از درمان باز نمیماند، افزود: در حال حاضر پنج هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه استان زنجان قرار دارند.

مسؤل درمانگاه انجمن خیریه مهرانه استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه در نیمه دوم سال 91 آغاز شده که مساحت زمین آن هجده هزار و نهصد متر مربع بوده است، خاطر نشان کرد: زیربنای این پروژه سیزده هزار و هشتصد متر مربع می باشد.

گرانمایه میزان هزینههای به عمل آمده در فاز نخست درمانگاه تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه را در استان زنجان 140 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این رقم 49 میلیارد ریال برای خرید دستگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بخش آزمایشگاهی پروژه درمانگاه تخصصی مهرانه مجهز به بخشهای تخصصی و فوق تخصصی است، ابراز کرد: بخش فیزیوتراپی هم در فضایی بالغ بر پانصد متر مربع بنا شده است.

گرانمایه مسؤل درمانگاه انجمن خیریه مهرانه استان زنجان با بیان اینکه هزینههای ساختمانی این درمانگاه تخصصی سرطان در استان زنجان تاکنون هفتادوهفت میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: چهارده میلیارد ریال هم بابت هزینههای خرید تجهیزات و سیستم طراحی درمان و تجهیزات قالب سازی محاسبه شده است.

گرانمایه بخش درمانگاهی این مرکز را شامل درمانگاههای خون و آنکولوژی، ریه، سینه، گوارش، پروستات، پوست، درد و دندانپزشکی بیان کرد.

گفتنی است، شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده به همراه هیأت همراه خود و جمعی از مسؤلان استان زنجان از درمانگاه تخصصی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی بازدید کرد.

ارسال نظرات