به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری:

معروف کاشت همگانی نهال با همت خانواده سپاه کربلا انجام می شود

خانواده های کارکنان سپاه کربلا به نیت هدیه هوا ، آب و خاکی پاک سرشار از سر سبزی و خرمی، از ساعت 8 و 30 دقیقه پنجشنبه 19 اسفند ماه در منطقه شهرک نو بنیاد واقع در کیلومتر 16 قائمشهر به ساری به غرس(کاشت) نهال خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۰۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول امور خانواده بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفتگو با بسیج  از اجرای طرح غرس نهال در سطح مناطق مازندران با همت خانواده های کارکنان سپاه کربلای مازندران خبر داد.
 خواهر پازوکی با اشاره به اهمیت نقش درخت در زندگی انسان افزود: خانواده سپاه کربلا به تاسی از ولی امر مسلمین، اقدام به کاشت و آبیاری نهال در سطح مناطق مازندران می کند.
مسئول امور خانواده سپاه کربلا وجود آلودگی های آب و هوایی، گرد و غبار، فرسایش خاک و اراضی و کاهش منابع آبی زیر زمینی و رو زمینی را به دلیل از بین بردن گیاه به ویژه درختان برشمرد و گفت: دین مبین اسلام و در راس آن قرآن کریم به اهمیت درخت اشاره های موکدی داشته و آنرا به لحاظ ویژگی حفظ آب و خاک، با عنوان شجره یاد کرده تا اهمیت آن را در بقاء نعمت الهی برای فایده رساندن به زندگی انسانها و موجودات زنده خاطر نشان سازد.
خواهر پازوکی اظهار داشت: در ایام  هفته منابع طبیعی و درختکاری به پاس احیاء سنت حسنه رسول الله(ص) و ائمه معصومین(ع)، خانواده های کارکنان سپاه کربلا اعم بسیجیان و پاسداران در اقدامی خیر خواهانه و به نیت هدیه هوا ، آب و خاکی سالم و پاک سرشار از سر سبزی و خرمی به آیندگان، از ساعت 8 و 30 دقیقه پنجشنبه 19 اسفند ماه در منطقه شهرک نو بنیاد واقع در کیلومتر 16 قائمشهر به ساری به غرس(کاشت) نهال خواهند پرداخت. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها