یادداشت /

سکوت استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه بویراحمد در پی اهانت و توهین به قوم لر

کد خبر: ۸۸۳۶۵۲۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

عماد عزیزیان


در پی توهین و اهانت دو مجری مشهور صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به قوم تاریخ ساز،تاریخ ساز و حماسه ساز لر که این مهم احساسات پاک مردمان شریف و غیرتمند لر مناطق و استانهای لر نشین را جریحه دار کرده و ازاین حرکت قبیح دلخور که بخاطر مصلحت نظام اعتراضات خود را بصورت مسالمت آمیز به مبادی مرب‌و‌طه جهت رسیدگی اعلام داشته اند که در این بین میتوان از شکایت رسمی استانداری لرستان و «الهیار_ملکشاهی» حقوقدان برجسته و نماینده محترم مردم شریف شهرستان کوهدشت یاد کرد یا اینکه شخصیت های سرشناس منطقه ای و کشوری همچون «سید_محمد_موحد» و «سید علی محمد بزرگواری» نمایندگان اسبق و سابق #کهگیلویه_بزرگ یا سایر هنرمندان ورزشکاران نام آور لر در صحفات رسمی خود در فضاهای مجازی این توهین و اهانت را محکوم کردند که این چنین حرکاتی، عذر خواهی دو هنرمند را در کمترین زمان بهمراهت داشته است
اما نکته حائزاهمیتی که در جا مهم می باشد و واکنش افکار عمومی و کاربران فضای مجازی را بر داشته، سکوت و عدم اعلام هر گونه اعتراضی از سوی شخص #سید_موسی_خادمی بعنوان استاندار استان لرنشین کهگیلویه و بویر احمد سایر مسؤلین استان و مجمع_نمایندگان_استان در مجلس شورای اسلامی آقایان «غلامرضا تاجگردون» «غلام محمد زارعی» «عدل هاشمی پور» بوده است که با چشم پوشی براحتی از این مهم گذشته اند.
حالا از استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد باید سؤال پرسید چرا باید در این باره سکوت کردید؟پس کو غیرت شماست؟ آیا شما از قوم لر نیستید؟
چرا از استاندار لرستان و نمایندگان آن دیار قهرمان پرور یاد نمیگرید.؟ شماهای که نه وضعیت بیکاری جوانان در استان را سامان میدهید،نه از فساد های مالی جلوگیری میکنید، نه از استخدام های فامیلی قومیتی جلوگیری خواهید کرد پس دیگر چه وظیفه دارید حداقل از قومیتتان دفاع کنید.
آقای استاندار و نمایندگان محترم استان در مجلس باید به کدام ویژگی شماها افتخار کرد..
چرا در این توهین به قوم خود و برای دفاع از مردم سرزمین خود سکوت کرده و کوچکترین اقدامی نکردید.
آخر زمستان است لطفا از خواب زمستانی بلند شوید دیگر.

ارسال نظرات